כעת גולשים באתר: 214
מספר הספרים באתר: 17,682
מספר הביקורות באתר: 40,532
טוויטר
פרסום אתר ימין קטן תחתון
אי קאסט
פייסבוק
טוויטר
נעיצת ספר באתר נוריתה
פרסום באתר נוריתה
מידע ופרטים על הספר ביקורות על הספר תגובות הגולשים
פילאטיס
  שם הסופר
  שפת מקור
אנגלית
  ז'אנר
  מספר עמודים
303
  הוצאה לאור הוצאת פוקוס
  שנת הוצאה לאור בארץ
2004
  תאריך הכנסה לאתר
09/08/2013
     
 
פילאטיס - דניס אוסטין - אתר נוריתה
מס' גולשים שצפו בספר: 3108
 
תוכנית אימונים שלמה, בת 10 דקות ביום, לעיצוב גוף חטוב וגמיש, ללא צורך במכשירי עזר
מהי שיטת פילאטיס?
שיטת הפילאטיס, היא התעמלות המתרכזת בשרירי הבטן. השיטה הומצאה על ידי המתעמל האירופאי ג'וסף פילאטיס בשנת 1920 וצברה מאז פופולאריות רבה בקרב נשים וגברים בני כל הגילים, כולל ספורטאים ורקדנים מקצועיים, שגילו עד כמה השיטה מסייעת להם לשמור על כושר להגן על המפרקים ולשקם עצמם אחרי
פציעות.

שיטת פילאטיס משלבת תרגילי התעמלות קלאסיים יחד עם שיטות אימוןמזרחיות כמו יוגה וטאי צ`י, וכן תרגילים נפוצים בשיטות אלכסנדר, פלדנקרייז, פאולה ועוד. שיטת פילאטיס נותנת מענה אידיאלי גם למי שהתרחקו עד כה מפעילות גופנית ואינם נמצאים בכושר, אם מחמת עצלות או בגלל כאבים במפרקים או בשרירים.
שיטת פילאטיס היא הדרך הפשוטה והעדינה ביותר לשמור על כושר. היתרון שלההוא בכך שאינה גורמת נזקים לעמוד השדרה ולמפרקים, מפני שאין בה זעזועים חזקים. 
שיטת פילאטיס מותחת ומפעילה כל שריר בגוף באמצעות סדרת תרגילים ייחודיים, אשר כל מתאמן יכול להתאים לעצמו על פי כושרו האישי ורמתו. היא מחזקת את שרירי הבטן, הגב, חגורת הכתפיים, הישבן והירכיים, היא מגדילה את טווחי התנועה של המפרקים ומשפרת את הביצועים הגופניים.
תוצאות השיטה נראות ומורגשות אצל כל אחד ואחת: גוף חטוב, ארוך וגמיש, שרירים חזקים, בטן שטוחה ומוצקה, יציבה מאוזנת וקואורדינציה טובה.

הספר שלפניכם נכתב בידי דניס אוסטין, מדריכת פילאטיס מנוסהשמדגימה ומדגמנת את התרגילים בעזרת 450 צילומים ואיורים מאירי עיניים ומתארת אותם בשפה פשוטה, כדי שתבצעו אותם כהלכה החל מהתרגיל הראשון.
הספר כולל תוכניות אימון מותאמות למתחילים ולמתקדמים ואפילו תוכנית יומית קצרה למי שאינם יכולים להקדיש לתרגול יותר מ-10 דקות ביום. את התוכניות שבספר ניתן לעשות ביחידות בבית או בקבוצה ואפשר לשלב בהם משקולות-יד, גומיית כושר או כדור ענק.
ספר זה מספק תוכנית מקיפה למהפך גופני: בנוסף לתרגילי הפילאטיס משולבים גם אימונים אירוביים ותוכניות לחשיבה חיובית ולתזונה נכונה. השילוב של תרגילי הנשימה יוסיף לכם שלווה ורוגע והטיפים השזורים לאורך הספר יסייעו להבנת החשיבות של כל תרגיל.

תוצאות התרגול לא יאחרו לבוא וייראו לעיני כל בצורה של:
  • שרירים ארוכים וחטובים יותר
  • בטן, אגן, ירכיים, זרועות ועכוז מחוטבים וחזקים 
•   עמוד שדרה קפיצי ובריא יותר
  • יציבה, שיווי משקל וקואורדינציה משופרים

אחרי כל אימון תרגישו מלאי אנרגיה וצעירים יותר. הנוקשות שחשתם בעבר תעלם, הכאבים יישכחו וטווח התנועה של אברי גופכם יגדל. תוך חודש תראו שינוי משמעותי במראה גופכם ובדרך שבה הוא נע ומתפקד.

 

 
סרטון:

המלץ לחבר

פילאטיס
(Your name) המליץ על דף מ- nuritha.co.il
(Your name) חשב שיהיה לך מעניין לקרוא דף מ- nuritha.co.il
שלח ביקורת לעורכי האתר מידע על הספר תגובות על הספר
   
   

איגרת מידע נוריתה

קבלו את החדשות האחרונות מהאתר!

לייק לנוריתה

צור קשר

צור קשר

לכתיבת ביקורות ויצירת קשר עם נוריתה שלחו טופס או מייל:[email protected]

אתר מתג
נוריתה – אתר על ספרים, ספרות ובעיקר ביקורות על ספרים. אוהבי הספרות והקריאה ימצאו המלצות על ספרים, מידע על ספרים חדשים, שפע של ספרים לנוער, ספרים לילדים, ספרי מתח, ספרי בישול, כתבי עת ועוד...
נורית וייסמן ת"ד 733 ערד 8910602 | [email protected] | עיצוב ובניית האתר בדרופל סטודיו VITI